Robi Bútor Nagykereskedés Webáruház - bútor, akciós bútor, konyhabútor, bababútor, szekrénysor, sarokgarnitúra, kanapé, ülőgarnitúra, hálószoba bútor
Tisztelt Vásárlóink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. augusztus 4. és 20. között ajánlatkéréseiket fogadjuk, de feldolgozásuk csak augusztus 21. napjától kezdődik. Raktárunk 2018. augusztus 4. és 20. között zárva tart.

Általános szerződési feltételek

Általános szerződési feltételek:

1.)A szerződés:

Természetes személy vagy gazdasági társaság (továbbiakban Vevő) és a ROBI NAGYKER Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. - mint kereskedő (továbbiakban Eladó) között a megrendelés leadásával jön létre, és előleg összeg megfizetésével lép hatályba. A megrendelés leadásával létrejött szerződés a feleket kölcsönösen jogosítja és kötelezi.

Az Eladó köteles a megrendelt bútort vagy bútorokat, a MEGRENDELŐ NYOMTATVÁNYON vagy ÁRAJÁNLAT visszaigazoláson közölt szállítási határidőn belül ( ettől csak a rajta kívül álló okok miatt térhet el ) a Vevőnek átadni, a Vevő pedig köteles a megrendelt árut átvenni, és annak ellenértékét megfizetni.

Eladó magára nézve kötelezettséget vállal továbbá arra, hogy a létrejött szerződés feltételein, különösen az ár tekintetében, és a szállítás feltételein nem változtat. A Vevő kijelenti, hogy a megrendeléskor megadott adatai, a valóságnak megfelelnek, és egyben tudomásul veszi, hogy hamis-téves-valótlan adatok megadása miatt felmerülő károkért, felelősséggel tartozik.


2.)Az áru megrendelésének időpontja:

az az időpont, amikor megrendelését személyesen telephelyünkön aláírta vagy rendelését interneten e-mailben árajánlatkérésen keresztül hozzánk eljuttatta és az arra válaszként kapott árajánlatban feltüntetett előleg összeget valamilyen módon megfizette. Ezzel egyidejűleg a megrendelő és a ROBI NAGYKER KFT. között adásvételi szerződés jön létre vagy táv-szerződés.

Az Internet-szolgáltatás minőségéből vagy hiányából, az e-mail szolgáltatónál technikai okok miatt elveszett levelek miatti teljesítetlen megrendelésekért nem tudunk felelősséget vállalni. Ilyen esetben javasoljuk tisztázni a problémát ügyfélszolgálatunkkal.

A vételár a termékek mellett feltüntetett Ft ár. Az árak bruttóban értendőek, tehát az ÁFA-t tartalmazzák! Az árváltozás jogát fenntartjuk! A kiszállítás költségei az Általános tájékoztató menüpontban találhatóak meg. Az internetes oldalunkon lévő terméknél feltüntetett képek nem minden esetben adják vissza a termék pontos mását, ill. a szövetminták-faminták,fényképek a felhasználók monitorain a képernyőbeállítások egyediségei miatt nem mindig valósághű színeket adnak vissza. Ezek rajtunk kívülálló hibák amikért felelősséget nem vállalunk.


3.)A megrendelés módja:

A Vevő választása szerint a bútort a Weboldalunkon vagy a raktárunkban, kiállított minta, katalógusból, színminta alapján rendelheti meg. Amennyiben a Vevő a bútort színminta alapján rendeli, úgy a megrendelőlap aláírásával igazolja, hogy lehetőség szerint a bútor típusát, színét, kódszámát, méretét, illetve a kárpit színét, kódszámát ellenőrizte, és azt elfogadta.


4.)A teljesítés módja és formátuma

Az Eladó akkor tekintheti teljesítettnek a szerződést , amikor a bútort a szerződésnek és a jogi előírásoknak megfelelően az átadásra előkészítette és erről a Vevőt igazolható módon értesítette. Az áru megérkezéséről történt értesítés szóban vagy írásban vagy telefonon vagy elektronikus levél formájában történhet. Amennyiben a Vevő a bútort átvette, úgy a szerződés mindenképpen teljesítettnek tekinthető az Eladó részéről. Amennyiben a Vevő a bútor átvétele előtt az értesítési elérhetőségeit bármely okból megváltoztatja, úgy köteles az Eladót tájékoztatni. Amennyiben a Vevő ezt elmulasztja, viseli annak kockázatát, hogy az Eladó értesítését nem, vagy késedelemben kapja meg. Az Eladó jognyilatkozatai a Vevővel szemben megtörténtnek számítanak, ha azokat az Eladó a Vevő utoljára megadott címére megküldte.


5.)Átadás-átvétel

Az átadás-átvétel a Vevő értesítését követő 8 munkanapon belül történik az Eladótelephelyén vagy igény esetén - külön díjazás ellenében - házhoz szállítással.

Az átadás-átvétel feltétele, hogy a Vevő a vételárhátralékot - vagy az eladónak személyesen vagy házhoz szállítás esetén az átadás-átvétel előtt - maradéktalanul megfizesse. Amennyiben a 8 munkanapos határidő eredménytelenül telik és a Vevő a bútort nem veszi át, és nem fizeti ki, úgy a vevő újra értesítése után az Eladó jogosult a szerződéstől elállni és a bútort újra értékesíteni, illetve a befizetett előleget megtartani. Amennyiben a bútort a Vevő késedelmesen veszi át, úgy Eladó a késedelem időtartamára a mindenkori késedelmi kamat mellet jogosult napi 200 Ft+áfa / négyzetméter tárolási költség felszámítására, melyet Vevő legkésőbb az átadás-átvételkor köteles a vételárhátralékkal egyidejűleg Eladó részére megfizetni. Ha a terméket hosszabb időtartam elteltével sem szállítja el a megrendelő akkor az eladó akár zálogjoggal is élhet. A bútor átadásával, vagy az a meghatározott átvételi határidő eredménytelen elteltével egyidejű leg a kárveszély a Vevőre száll át.

A bútor átvételénél a Vevő köteles megvizsgálni, hogy a bútor megfelel-e a megrendelésnek. Vevő köteles ellenőrizni a bútorok épségét, lapra szerelt bútorok esetén a csomagolódobozok sértetlenségét- telítettségét, a vitrin- és üvegalkatrészeket és tartozékokat. Amennyiben a bútor megfelel az eredeti rendelésnek, úgy ezt a Vevő a bútor átvételénél köteles aláírásával igazolni. A Vevő köteles a bútor felismerhető hibáit azonnal, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két napon belül írásban - e-mailben - kifogásolni, ellenkező esetben az átvétel igazolásával a Vevő az Eladó szerződésszerű teljesítését igazolja. A bútor amikor kikerül raktárunkból akkor minden esetben fotók készülnek a kiadott termékről amelyekkel későbbiekben tisztázhatóak esetleges vitatható hiányosságokra irányuló kérdések. Az elszállító gépjármű rendszáma és a sofőr aláírása is rögzítésre kerül a terméket kísérő dokumentumok átadásakor.


6.)Fizetési feltételek

A Vevő a szerződést csak akkor teljesítette, ha a vételár, teljes egészében befolyt az Eladóhoz. 1.000.000.-Ft feletti vásárlás esetén 50% az előleg , míg az alatt a minimális előleg összege a vételár 30%-a. Az előleg és hátralék fizetése történhet banki átutalással vagy banki befizetéssel vagy akár a személyes megrendeléskor a telephelyen történő kp. fizetéssel is. Amennyiben a Vevő az Eladó felé történő bármely fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az Eladó nem köteles a rendelést elindítani vagy teljesíteni és jogosult a szerződéstől elállni, továbbá kárának megtérítését követelni.


7.)A szállítási határidő átlagosan maximum 4 - 6 hét.

Az ettől eltérő szállítási határidőket az eladó külön jelezi a megrendelés érvényesítése előtt, írásban. Az eladó a bútor szállítási határidejének módosítási jogát fenntartja és a gyártók által megadott gyártási idő esetleges be nem tartásáért felelősséget nem vállal !


8.)Személyes adat védelem

A vevők személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. A ROBI NAGYKER Kft. a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak (Pl. szállítók,szerelők) átadja. Az alvállalkozók a ROBI NAGYKER Kft. által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. A megrendeléskor megadott e-mail címen a ROBI NAGYKER Kft. ügyfeleit jövőbeni akcióiról, ajánlatairól értesítheti.

Az alábbi jogszabályokból tájékozódhat minden vásárlónk az adatkezelés törvényes kereteiről:
- 2011. évi CXII. törvény - az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
- 2001. évi CVIII. törvény - az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- 2008. évi XLVII. törvény - a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról;
- 2008. évi XLVIII. törvény - a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól
- 2005. évi XC. törvény az elektronikus információszabadságról
- 2003. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről
- 16/2011. sz. vélemény a viselkedésalapú online reklám bevált gyakorlatára vonatkozó EASA/IAB-ajánlásról


Cégünk személyes adatokat csak a törvényeknek megfelelően gyűjt és kezel. Az adatokat a lehető legbiztonságosabban tároljuk. Harmadik félnek személyes adatokat csak hozzájárulással adunk át. Bárkinek felvilágosítást adunk a róla tárolt adatokról, ha ezt írásban kéri a robi@robinagyker.hu címen. A személyes adatok törlését a robi@robinagyker.hu címen lehet kérni.


9.)Szavatosság és jótállás:

A Vevőt az Eladó hibás teljesítése esetén megilletik mindazok a szavatossági, illetve - amennyiben a Vevő a Ptk. vonatkozó rendelkezései alapján fogyasztónak minősül - jótállási jogok, amelyeket számára a Ptk.biztosít bruttó 10.000,- Ft-ot meghaladó bútorvásárlás esetén . A garanciális ügyintézés további részleteire a Ptk-ban a 49/2003.(VII.30) GKM rendeletben, illetve a 151/2003 (IX.22) Korm.rendeletben foglaltak az irányadóak.

A Vevő szavatossági,illetve jótállási igényeit kizárólag a vásárláskor kapott eredeti és a teljes vételár kifizetését igazoló számla, illetve jótállási jegy bemutatása esetén érvényesítheti. A szavatosság, illetve jótállás nem terjed ki az olyan hibákra, melyek arra vezethetőek vissza, hogy:
- nem tartották be a bútor kezelési-, használati-,illetve karbantartási-utasításait,
- a bútort nem rendeltetésszerűen használták, A rendeltetésszerű használat körébe tartozik a bútorvevő
általi elhelyezése, tárolása körülményeinek megfelelő biztosítása is
- a bútort megváltoztatták, átalakították,
- alkatrész (kárpit stb.) természetes kopás, elhasználódás folytán tönkremegy,
- ha házhoz szállítást nem az Eladó megbízottjai végezték, (Vevő általi szállítás közben történt sérülésekért az Eladó felelősséggel nem tartozik.)
- A csomagolóanyag nem szakszerű eltávolításával okozott sérülésekért az eladó csak akkor felel, ha a csomagolóanyag eltávolításában megbízottja, vagy munkavállalója működött közre.
- a lapra szerelt bútorok elemei és alkatrészei a Vevő vagy az általa megbízott más személy összeszerelése közben sérültek meg. (Ebben az esetben Vevő tudomásul veszi, hogy a sérült elemek cseréjére és pótlására kizárólag térítés ellenében kerül sor.)

Vevő a szállítólevél aláírásával kijelenti és igazolja, hogy az általános szerződési feltételeket átolvasta, megértette,és mint szerződéses akaratával mindenben megegyezőt elfogadja, ugyanakkor a magyar nyelvű jótállási jegyet, számlát- eredeti iratokban átvette.


10.)Elállás joga

A vevő jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítást megelőzően a vásárlástól elállni. Erről az eladót vagy elektronikusan vagy az ügyfélszolgálaton keresztül kell bizonyíthatóan tájékoztatni.

Online vásárlás esetén a vásárló az áru átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől. Figyelem! Fontos tudni, hogy amennyiben a megvételt követően használatba vette a terméket, már nem állhat el a vásárlástól. A vásárlástól való elállás joga nem a termék 14 napos ingyenes használatát biztosítja Önnek, hanem a termék szemrevételezésének lehetőségét, ugyanúgy, ahogyan arra az üzletben vásárolt termékek esetében is módja van.

Táv szerződés- egyedi bútor rendelés esetén az elállás joga nem érvényesíthető. ( AZ ÜZLETHELYISÉGEN KÍVÜL KÖTÖTT ÉS A TÁVOLLÉVŐK KÖZÖTT KÖTÖTT SZERZŐDÉSEKRE VONATKOZÓ SZABÁLYOK ÉRVÉNYESEK ) Az elállás joga nem gyakorolható olyan bútor értékesítése esetében: - amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amely a fogyasztó igénye alapján, a vevő egyedi igényeinek megfelelően előállított termék- árajánlat által teljesített megrendelés.
-amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

Kiszállított terméket érintő elállás esetén a vásárló köteles a termék vásárlóhoz történő szállításával és onnan visszaküldésével kapcsolatos költségeket állni. A vételár visszafizetését csak a használatba nem vett, hiánytalanul, sérülésmentesen, sértetlen csomagolással visszaszolgáltatott termék(ek) esetén teljesítjük. Lapra szerelt terméket összeszerelt állapotban nem áll módunkban visszavásárolni.

Ha a vásárló az árut visszaküldi vagy személyesen átadja az eladó telephelyén, a vásárlást igazoló számla eredeti példányát is mellékelni szükséges. Kérjük, hogy az áru visszaküldését ügyfélszolgálatunkkal előzetesen egyeztesse. A vételár visszafizetése készpénzben, vagy átutalással történik. A visszatérítés ugyanakkor nem vonatkozik a termékek visszajuttatásának költségeire, melyeket a megrendelőnek kell viselnie.

Jogvita esetén a Felek elsősorban közös megegyezésre törekszenek. Közös megegyezés hiányában a Felek a szerződésből eredő minden jogvitájuk elbírálására a Magyar Gazdasági és Iparkamara mellett működő Választott bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.




Gyártók
Új termékeink augusztus hónapban
Nettó:25.700Ft.Bruttó:32.640Ft.
Nettó:35.400Ft.Bruttó:44.960Ft.
Nettó:147.800Ft.Bruttó:187.710Ft.
Nettó:225.100Ft.Bruttó:285.880Ft.
Nettó:224.700Ft.Bruttó:285.370Ft.
Nettó:148.200Ft.Bruttó:188.210Ft.
Nettó:84.100Ft.Bruttó:106.810Ft.
Nettó:78.500Ft.Bruttó:99.700Ft.
Nettó:105.400Ft.Bruttó:133.860Ft.
Nettó:99.800Ft.Bruttó:126.750Ft.

Bejegyzések a blogról